Du är så vackel utan spackel?

 :)

Japp, propp mätt efter en tex mex tallrik nere i stan tillsammans med mamma och nu är jag tillbaka på jobbet. På lunchen inhandlades det smink, tro eller ej. Jag är verkligen ingen smink människa, men ibland känner t om jag att det behövs. Så efter min lilla ögon incident för någon månad sen fick jag slänga (som att slänga pengar i plastpåse, usch så hemskt) de smink jag använt. Speciellt mascaran eftersom den är närmst ögat(såklart!). Men jag tyckte det var lika bra att slänga allt, jag vill inte riskera att det med ögat dyker upp igen, det var fan det värsta jag varit med om.
Nej, så nu har jag nytt och fräscht smink som är redo att börjas användas. En sak som jag måste klaga på, priset ! Fy fan vad dyrt det är för smink! Aja, jag bestämde mig i alla fall för att testa något nytt och det gjorde jag. Det fick bli "Maybelline Dream Matte Mousse foundation + blush, rouge. Sen fick ett läppglans och en ny mascara också följa med ner i påsen. Har inte den blekaste om vad det är egentligen eller om det är bra, men ibland så måste man testa. Sen får vi se hur det blir. Blir det inte bra, så är det jag som måste leva upp till vacker utan spackel, för jag vägrar köpa en ny omgång smink, aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback