Ett härligt besked


Nu har jag officellt blivit anställd på jobbet. Chefen kom precis in med ett anställningsintyg att jag härmed är tillsvidare anställd på företaget! Tjoho. HSB, här kommer vi :)
Måndag idag och den är väl som alla andra måndagar, helt ok. Har inte mycket att göra, ska skicka ytterligare lite mail och göra några telefonsamtal, men det får vänta eftersom jag ska ringa till andra sidon jordklotet. De har väl natt där nu? Eller? Usch, jag kan inte sånt. Men jag tror jag måste vänta till eftermiddagen innan man vågar ringa dit, så får det bli.

Nu är kaffe och till det ska jag nog skära upp en apelsin eller skala en banan.

"skala banan, doudou, skala banan, doudou, skala banan, skala banan, skala banan doudou"

Kommentarer
Postat av: dannis

doudou?

2008-04-07 @ 10:37:39
Postat av: Svar;

det är liksom ljudet där i mellan:p haha. Hur hade du själv skrivit det? Va, va, va, va?!:p

Postat av: dannis

dannadada

2008-04-07 @ 13:49:38
Postat av: kajsa

Haha jag hade skrivit skala banan bajsibajs skala banan bajsiprutt skala banan skala banan skala banan bajsibaff

2008-04-07 @ 16:10:23
Postat av: Svar;

hahaha underbara Kajsa, du har slutat förvånat mig! ;) PUSS!

2008-04-07 @ 17:42:11
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback