ett litet urval


Här är ett urval på alla bilder som pryder min vägg/väggar. Ni får ursäkta  kvalitén. Har fotat ett foto, så det ska nog förklara saken :)
Som jag nämnde innan är det roligt att tänka tillbaka på vad som hände just den dagen bilden togs.
Tex bilden på oss snygga tjejer, hehe.  Det är jag malin, lina, anna och kajsa och bilden är tagen på Annas födelsedag för två somrar sen, hur mysig var inte den dagen? Jag minns den som det var igår. Jordgubbsskumpa, chokladtårta med grädde och banan.
 Åh underbara ni.

Bilden på mig och Farah behöver jag knappast nämna något om, det är såklart underbara studentdagen! Det är ju inte så att jag springer runt i den hemma varje dag. Men den väcker minnen, det är en sak som är säker.
Sen den sista bilden är då alltså från anslagstavlan och fler foton är faktiskt på väg. Det är ju trots allt här jag spenderar nästan åtta timmar per dag, klart alla mina vänner ska få pryda väggen då :)


image224

image225

image226




Åh, nu blev dagen lite bättre, lite remixer och dance låtar på nrj, DET gillar jag...
Alex Gaudino - Destination Calabria,  Axwell - I found you
 , Afasi&Filthy - Jobb

Kommentarer
Postat av: Farah

Du e alldeles för söt! Längtar tills jag kommer hem så vi kan fika och snacka massa skit som vi alltid gör!

Postat av: Anonym

en tulle olsson på bild utan sin sjal, vad tycker vi om det johanna olsson?

2008-04-24 @ 16:07:07
Postat av: Jojo själv

vi tycker inte om det alls faktiskt. Jävla typ den dära Johanna..fy för henne! ;)

2008-04-24 @ 16:29:29
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback