Gårdagen i ord och bilder

Jag hatar papper!

Jag sitter här med en hel j*vla bunt papper från banken som ska fyllas i tills vårt lilla möte. Det är massa papper som jag, jonas, pappa och thomas ska skriva på alla. Så det får bli en runda inom familjen Rudolfsson senare ikväll så allting är färdigt sen :)

Japp, som många kvällar framöver så spenderades hela gårdagen i lägenheten. Den j*vla vävtapeten alltså, puh. Den är fruktansvärt jobbig att måla på. Vi såg slutet på både väggen och i färgburken. Men vi var optimistiska och trodde färgen skulle räcka den lilla biten som var kvar, men icke. Så det var bara att gå ner och hämta den nya burken färg och använda några ml(var givetvis mer, men det kändes hemskt onödigt) trodde vi. Tyvärr hade vi inte turen på vår sida eftersom den nya färgburken låg i mamma och pappas bil, och inte i min. Så vi fick lämna ca två meter omålade, så Jonas får köra dit idag och göra det sista. Så himla typiskt! Det är väl sådant som händer. Nu blir det i alla fall paus från lägenheten i två dagar, torsdag och fredag då det är jobb och lite fritid som får prägla våra två kommande dagar. Kan behövas det också :)


              


japp, såhär såg gårdagen ungefär ut. Trogna Emelie kom och hjälpte till igen, det uppskattas VERKLIGEN. Sen fick det bli en liten paus med pizza, för annars blir jag inte att leka med. Utan mat, ingen rolig Johanna ;)



Kommentarer
Postat av: Farah

Va roligt att ni fixar och har er! Jag vill se fler bilder!

Postat av: Jojo

jag fick stränga order av emelie att fota mer, så jag lovar, bilder kommer :)
saknar dig!

2008-04-17 @ 11:27:06
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback