Glory, glory Man United, glory, glory Man United :)

Lilllördag!


Sista aktiekursen igår som sagt, lektionen var nog en av de tråkigaste faktiskt. Vi pratade bara om beskattning och skit och mög. Jag tillsammans med mitt matte huvud (not) hängde inte alls med och satt mest och kladda på ett papper, men men. Lite har jag i alla fall lärt mig :)

Har haft massor att göra hela tiden fram till nu, då jag sitter och väntar in nästa lass med papper som ska faktureras och noteras med "prepayment". Så förmiddagen rullar på och snart är det lunch, mums!
Sitter även och väntar på hsb som ska ringa och säga "varsågoda, börja riva i lägenheten NU", men än så länge ingen lycka på den fronten. Han bör ringa idag tycker jag... jag var på kontoret och lämnade pappret i måndags, det är två dagar sen, så nu bör han ha tittat igenom det, kom igen!

Fotboll ikväll, Heja United!

Kommentarer
Postat av: Hata United

Buuuuuuuuu

2008-04-09 @ 11:00:41
Postat av: dannis

hahaha buuu

2008-04-09 @ 11:57:41
Postat av: Svar;

heja, heja, heja, heja, heja, heja, heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback