Godmorgon, godmorgon, hör nu vackra fåglar sjunga, godmorgon godmorgon i kööööör


Torsdag idag vilket innebär att det bara är två ynka dagar kvar av denna arbetsveckan. Så jädra fort allting går, helt galet. Jag hinner aldrig med allt det jag säger på måndag att jag ska göra, det är omöjligt. Det liksom dyker upp nya och roliga saker mellan de andra sakerna och då hinner man inte göra de saker man egentligen måste, ni hänger med va? :)

Igår fick jag en liten present av mina kära föräldrar. En väldigt passande måste jag erkänna. Det var visserligen det som var meningen, att det skulle symbolisera det som händer i mitt liv just nu, nämligen flytten :) Så jag fick en Pandora berlock i form av ett hus, fin va ? :)


image182
image184

Kommentarer
Postat av: Dannis

Får jag bo i det huset?

2008-04-03 @ 12:34:42
Postat av: Anonym

Horredu Daniel...De dar var mitt hus...Ja har ju heller inget hus ...

2008-04-03 @ 14:37:28
Postat av: Svar;

hahah, ni kanske får plats båda två? :)

Postat av: Dannis

Jaaaa!

2008-04-04 @ 14:48:07
Postat av: Svar;

hahah, jag vet att du vill dannis ;)

2008-04-04 @ 17:01:44
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback