Jag ska egentligen äta nyttigt och så, men idag syndade jag


Lunchen idag bedrevs tillsammans med fina Anna på Maddes café :) Var inte jätte hungrig eftersom jag började jobba 10,00 idag, så frukosten mättade fortfarande ganska bra. Dock blev det ändå en ordentlig bit morotskaka. Det var det som lät nyttigaste, där är ju faktiskt lite morötter i den :) Så idag syndade jag, vilket inte alls är bra, men man måste få unna sig lite sånt ibland.

Ikväll är det dags för sista delen i aktiekursen. Det ska faktiskt bli ganska skönt att den är slut, det är ändå en hel kväll som går bort och just nu känns det som jag har mycket annat att tänka på. Så det passar alldeles utmärkt att den slutar denna veckan, sen är det all fokus på lägenheten.
:)


Nu ska jag ge mig ut på skattjakt på internet efter en billig sak som jag måste hitta...fortast möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback