Lördagkväll och jag är ganska slut i huvudet



Ja det j*vla högskoleprovet tog ganska hårt på krafterna faktiskt. Men efter lite vatten och en alvedon så var det lite bättre igen.. Har precis varit inne på studera.nu och kollade lite snabbt igenom facit, men jag har verkligen ingen aning om vad som är bra respektive dåligt. De resultaten kom nog fram mot slutet av april om jag inte har helt fel för mig :)

Är bara hemma ikväll med fina Jonas. Har hämtat hem lite mat och köpt naturgodis (HAHA KAJSA  nej jag skoja snuttis!, hihi) Har precis sett färdig en film och den hann knappt sluta innan det var dags för en ny, "enemy at the states" som går på fyran. Verkar vara helt okej så nu ska jag bege mig tillbaka till tv rutan och Jonas.

Imorgon bär det av på äventyr, ska bla till ekeby, ikea, hvilans möbler och troligtvis larsson lager också. Nu är det nämligen dags att börja shoppa möbler! :)  Så en heldag i bilen runt i Skåne tillsammans med Jonas är vad som väntar, det ska bli roligt!
Sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback