Nu är nästan allting fixat, efter många samtal hit och dit


Japp, nu tog jag saken i egna händer och ringde Hsb, och det visade sig att medlemsskapet var godkänt och allting var redo. Men hade någon ringt och berättat det? Nix.
Tur var det alltså då att jag ringde själv, så nu är allting färdigt och vi får börja riva och bygga nytt :)
Det innebär då också att vi kan beställa möblerna vi hittade på Ekeby Möbelaffär, nämligen soffa och ett matbord, så det blir dagens akuta besök.
Vi ska köra direkt efter jobbet, alltså om ca 20 minuter till Ekeby och beställa det vi vill ha. Det blir nog ganska lagom...det är sex veckors leverans tid, så det bör bli i mitten av maj, det blir nog bra.

Nu måste jag börja jobba undan lite så jag kan skynda mig härifrån och för att eventuellt ta ut en eftermiddags ledighet en bit framöver. Det kan säkert komma att behövas :) Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback