Nu börjar jag bli lite små hungrig och rastlös


Japp, sitter på jobbet och har tre timmar kvar innan jag får bege mig hemåt. Idag har jag hållt mig från att äta kvällsmat alldeles för tidigt. Det misstaget har jag gjort alldeles för många gånger när jag jobbat. Jag äter när jag känner mig minsta lilla hungrig och sen är jag hungrig igen några timmar senare. Men icke idag! Jag har bestämt att jag ska äta halv 8, och det är bara en halvtimme kvar. Tur det.
Ska smaska i mig en härlig kycklingsallad och en macka, kommer kittla dödskönt i kistan.

Är galet rastlös då internet är ganska så tråkigt efter för många timmar framför skärmen, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har med en bok, men även det blir tråkigt efter en stund. En bok ska man läsa när man känner för det, inte bara göra det för man är uttråkad. Ni med fantasi får gärna komma med förslag till stackars mig?

Något positivt i detta annars väldigt negativa inlägg (det var inte meningen) är i alla fall att vi har fixat någon som kan kakla i vårt framtida kök, nämligen bästa Olle, såklart. Tog en chansning när jag frågade honom om han kunde, och fick ett mycket glatt besked när han svarade "ja, det är väl klart". Så nu har vi fixat allt vi behöver, målare (vi själva) elektriker, kaklare, golvläggare (vi själva) köksbyggare (vi själva), så det kan inte bli bättre. Ring hsb, ring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback