och så var det fredag..


Everybody be happy, it's friday! Sjung med...eller något.

Som sagt, fredag idag och vem kan klaga på det egentligen? Framför mig ser jag en härlig och förväntasfull helg. Idag är nästan bara jobb som kommer prägla dagen, men imorgon är det nästan en domedag som väntar. Jag ska nämligen göra högskoleprovet, någon mer, förutom my homie paulina som ska stötta mig och medverka själv, som ska göra det? Säkert flera tusen. Aja, jag är i alla fall galet nervös, haha. Har försökt göra ett äldre prov men jag slutade efter typ ett delprov, jag hängde inte med alls..usch ja, det får gå som det går.

En rolig grej ni kan göra om ni har tråkigt är att besöka
denna hemsidan, där hittar ni smaskiga saker. Folk får tycka vad de vill, men detta är min humor i alla fall. heja schulmans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback