Preview



Jag får rysningar bara jag tittar på det... Såhär såg alltså köket i lägenheten ut innan vi har rev ut det. Brr. Men nu är allting borta, Jonas och Mattias gjorde ett skit bra jobb igår, så nu är allting borta och jag/vi slipper se det igen :)

         


Den som säger något i stil med att det är häftigt eller något, glöm det! Det var så fruktansvärt fult att det inte går att beskriva. Lägg även märke till färgen i skåpet, rosa/lila, det var verkligen pricken över i:et... eller inte.

Kommentarer
Postat av: Dannis

Jag tycker att det är häftigt iallafall.

2008-04-16 @ 11:57:09
Postat av: Svar;

nej, det tycker du innerst inne icke!

Postat av: Mandy

färgen i skåpet gör sig inte rikigt rättvis på bild. mycket snyggare i vekligehten!

2008-04-16 @ 15:10:17
Postat av: Svar;

ni ljuger båda två! :)
hahah

2008-04-16 @ 15:37:32
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Lina

den lägenheten har emil tittat på :) hehe vi gillade inte heller köket. haha

2008-04-17 @ 18:43:35
URL: http://linala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback