Tick tack, snart är denna arbetsdagen slut


Japp, om ungefär fem minuter är det jag som glatt börjar traska hemåt! :) Ska hem och äta lite middag och sen ska vi iväg och leta färger till lägenheten. Vi ska väl mest ha ljusa färger, så som, beige, vit, brun och kanske lite annat smått och gott. Vi får se vad vi kommer överens om. Jonas är ju färgblind, så jag antar att jag har den avgörande rösten, hehe.
Sen bär det iväg på Superettan premiär! Tjoho! Det är Landskrona BoIS vs Enköping.
Ska bli riktigt trevligt minsann. Givetvis håller jag tummarna för att kusin Linus också ska få vara med, han sitter på bänken, men jag tror han får spela :)
Vädret är fint och sällskapet är kanon, Olle, Jonas, familjen och troligtvis några tusen till :) Plockar nog ändå med mig en filt, you never know! Men det enda jag har att säga är;

HEJA BOIS! :)


image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback