fri som en fågel


Det handlar inte om tre, fyra veckors ledighet utan "endast" om en vecka, men det spelar ingen roll. Jag hinner komma in i den ledighets-fasen på bara någon dag, bara känslan att inte behöva ställa alarmet på söndag kväll jag mig glad just nu.
Semester kan nog inte komma mer lämpligt faktiskt, härligt.

I helgen blir det nog bara allmänt mys med start idag då jag och Jonas ska laga mat och bara ta det lugnt och troligtvis slappa framför tv med en film.
Imorgon är det dags för världens-bästa.släkt kalas, hemma hos familjen olsson på King Street. 10.00 är tiden, ja ni läste rätt, det nalkas nämligen frukost kalas, mums!
Stor, härlig frukost med bästa släkten, det kan ju inte bli bättre.
Sen får vi var dagen tar mig, middag hos mamma och pappa lockar faktiskt...

På tisdag bär det av mot Stockholm tillsammans med Jonas, för att spendera tre dagar där, där vi b la ska flyga luftballong, hur häftigt som helst, aja.
Jag skiter i detta nu, jag har semester NU! tjingeling och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback