glädje

jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,jag har fått min puk-kod, jag har fått min puk-kod,

tjoooooo, min mobil lever igen, eller ja. snart. Ska bara hem till mamma och pappa och hämta den :)
Nu kan jag kommunicera med omvärlden igen

Kommentarer
Postat av: Anna

det värsta som finns är när man inte har nån mobil! Bler ju helt avstängd från resten av världen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback