Inte bra, inte bra alls



Var är jag? Hemma.
Var är min kamera? På jobbet.

Det är inte alls där den ska vara... hur kan jag glömma den där när jag vet att det är helg?
Blä, vem ska nu vara kvällens mingel fotograf?
Jag tror ändå jag ska försöka fota mycket med mobilen, det är faktiskt min uppgift att fota.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för en liten cykel tripp till wrangelska parken där jag ska se en snutt av Katzenjammers såklart.
Sen blir det skynda hem igen för att göra mig i ordning för födelsedags firande av Dannis och Phil på lilla strandgatan :)
Har inte aning om vad jag ska ha på mig eller nått, så det får väl bli något hafsigt senare.
Kommer nog blir super trevligt!
Mat, dricka och vänner är oftast en oslagbar kombination.
Sen bär det vidare mot Strandpaviljongen för ännu mer vänner och sällskap, kanon fint.

Nu måste jag iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback