lill-lördag och två dagar kvar


Ja, nu när jag äntligen har fått igång min beloved mobiltelefon, så har jag tydligen redan vant mig vid att inte ta den med mig när jag gå hemifrån, och så är även fallet idag. Mobilen ligger hemma i lägenheten och jag sitter här på jubbet.
Så kan det gå, så än en gång, ni som söker mig (om där är någon som söker mig) så ringer jag upp senare, typ. Blä.
Aja, gårdagen bestod bara av min utsökta matlagning(!) och sen en runda ut på ulkavallen eftersom det nalkades match mellan Borstahusen - Furulund.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, funderar på att ringa Jonas när han har slutat och fråga om han vill möta upp mig i stan och ta en sen fika/middag och kolla i några affärer, det kan ju faktiskt vara mysigt?
Ja vi får se helt enkelt, men ikväll är det i alla fall Eli Stone, 21.00! Don't miss.

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

hey kusse där :) lunch today hos farmor. underbart. ses sen :) puss ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback