så var det lördag igen



men av någon konstig anledning känns det som söndag(?). Det är ju mega härligt, för då har man "ännu en" ledig dag att se fram mot, tjoho. Helgerna är verkligen efterlängtade.

Dagen har spenderats hemma först, i sängen med nybakta bullar (från dansken rakt över gatan) sen en liten biltur tillsammans med Jonas. Hem till mamma och pappa, sen hem till jonas föräldrar för att sen avnjuta en god middag på SeVen :)
Så jag klagar inte på dagens händelser. Nu ligger vi bara i soffan och degar, jag ska snart dra mig upp för att fräscha till mig och bege mig till Peter och Karins place där jag ska umgås med världens bästa Lina, Kajsa och Malin :)


det enda jag kan klaga på idag är;
jag saknar emelie, otroligt mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo jag kanske förstår lite.. nejnej skånska är värre! får väl gå en skånskakurs :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback