Tack för idag, slut för idag



Åh, snart ska jag packa in mig själv i mitt vackra regnställ som prydde min kropp under min lilla cykelfärd imorse.
Ja, det där med promenad fungerar ju inte riktigt för mig när det öser ner, MEN jag tog ändå cykeln istället för bilen, så jag är fortfarande imponerad.

Idag står ingenting på schemat, vad jag tror i alla fall. Jonas kära far ska komma och hjälpa oss fixa det sista i lägenheten, lite hyllor osv, härligt. Så kan jag börja "pynta" med ljus och massa annat mysigt, love it.
Annars tror jag minsann att jag ska göra som älskade
Lina också gjorde för någon dag sen, nämligen baka paj.
Jag har alltid trott att jag inte är en paj-människa, men när jag ska testa och göra en själv, tror jag att jag kommer bli en paj älskare. En köttfärspaj tror jag det lutar åt...

Nu, toalettbesök, påklädning av utrustning, undanplockning på skrivborden och diskning av dagens skörd av kaffe koppar och tallrikar, allt på en minut, det hinner jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback