torsdag och det innebär



FARMORS MAT! yummie.

12.00 bär det först av mot Viktoriagatan, eftersom jag ska hämta mina lata och slöa kusiner som inte vill cykla i regnet, haha. Tur för er att jag tänkte på er imorse när jag tog bilen och inte på mig själv. ehm, typ.
Sen blir som vanligt underbart god mat hos farmor, har ingen aning om vad det står på menyn, men farmor kan helt enkelt inte misslyckas, det är bara Linus som petar lite i maten, alltid, oavsett vad det bjuds på.

Jag har i alla fall världens finaste, underbaraste och bästa kusiner, we rock!


Kommentarer
Postat av: en av världens bästa kusiner

ja lunchen var lika underbar som alltid. vi olsson kusinerna är allt det bästa. synd att bara hälften kommer på lördag , men ännu mer gott till oss andra. ses på lördag. pussis&kramis

2008-08-14 @ 15:05:27
Postat av: Jag

mums, rostemackor med oboy! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback