Härliga vardag




Igår gjorde jag faktiskt något som jag inte brukar orka. I vanliga fall är jag en sån typisk vardags-människa. Jag kommer hem från jobbet, bytar om till mjukis kläder, tänder lite ljus och äter middag. Sen vill jag i princip bli fastklistrad i soffan/sängen fram tills det att jag ska sova. Jag brukar alltså inte ha ork till att göra något, men igår var ett undantag.
Jag hoppas det blir fler sådana spontana saker, det är otroligt härligt att komma ut och träffa vänner och bara göra något, man måste ta vara mer på dagarna.
Leva alla som de vore den sista.


Jag följde med Kajsa, Lina, Malin, Anna, André, Johan och två kompisar till André (Gustav och HenkeBenke som vi tog oss friheten att kalla honom) till Helsingborg för att titta på Mamma Mia.
Filmen var väl helt okej, egentligen inte min typ av film, överhuvudtaget, men trots att det ibland blev lite för mycket sång för min del, så är det ändå låtarna som räddar filmen. Abbas låtar är ju helt otroligt bra, varenda en av de!
Sällskapet utgjorde såklart också en del av det hela, super trevligt.
Favoriten i filmen blev ju lätt Stellan Skarsgård!






Kommentarer
Postat av: Dannis

för lite våld för din smak?

2008-08-27 @ 10:47:36
Postat av: Svar;

haha, nej inte våld, men.... spöken! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback