Dan före doppardagen, eller dopparedagen?


Här sitter jag på jobbet och har noll julkänsla i kroppen. Att veta att man har ca sex och en halv timme kvar här på kontoret suger! Jag vill hem och spela julmusik och slå in dem sista klapparna. Mysa med Jonas och Svante, äta god mat(knäckebröd med skinka och senap!) dricka glögg och bara ladda inför imorgon.
Istället sitter jag omringad med tusen papper, kaffe i min fina Landskrona mugg, telefonen i högsta hugg och bara längtar till lunchen.
Ganska stor skillnad.

Hur som  haver. Jag har en, en ynka julklapp kvar att fixa och den har jag inte den blekaste aning om var den finns... jobbigt läge. Jag brukar alltid vara färdig med allting i tid, men i år känner jag att jag har misslyckats lite, lite.
Inte är jag negativ, eftersom jag redan funderat ut en reserv plan, så går inte plan A i verket så löser jag problemet genom plan B istället.
Nu tillbaka till min papper.

Kommentarer
Postat av: mum

god jul ha en skön lille julafton

2008-12-23 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback