Nu håller vi helg


Åh, om fem minuter är det jag som håller helg!
Som vanligt är det toppen härligt och kvällen ser ut att göra dagen ännu mer toppen.
Nu ska jag först bege mig till City Gross och stånga mig fram till glöggen som jag tänkte inhandla till kvällen.
Ska nog köpa en eller två flaskor av lime&vit choklad glöggen som Kajsa bjöd på när vi firade henne, den var smaskens.
Sen blir det troligtvis middag på Akropolis och senare inväntar jag fin besök av Ullis&Frida, och kanske Emelie och Lina också.
Får se vad kvällen erbjuder mer, kanske lite dans på Tages? Jag vet en som vill i alla fall ;)

Nej, nu sticker jag, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill dansa :) och jag kommer, hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback