Titta så fina


Här är vårt julpynt vi tillverkade i söndags. Jonas blev lite irriterad och tappade tålamodet efter en liten stund. Det var nämligen så att det var svårare än vad han trodde. Han trodde allting var packat och färdigt och i princip bara skulle sättas ihop. Jag som visste att det inte alls var så, kunde ju inte mer än skratta åt honom när han läste att han var tvungen att sy, haha.
Fint blev det i alla fall, och innerst inne tyckte han nog det var liiite mysigt trots allt.
Nu har vi bara ett paket/set kvar, så jag får se när jag känner att det är rätt tillfälle att fråga om han vill hjälpa med mig med det :) Får nog avvakta några dagar i alla fall. 

 



Här är vår fina advents ljusstake som jag fick av mamma.
Den har hon minsann knepat och knåpat ihop på egen hand.

 
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback