Allt mellan himmel och jord


Som alltid är det lika trevligt att ta en promenad tillsammans med Emelie. Vi kan verkligen prata om allt och inget. Det känns tryggt, riktigt tryggt, tack du ! :) Vi tog en promenad på ungefär en timme vilket var lagom. Avslutade som vanligt med en dricka inne på Videomix där man som vanligt träffade någon. Denna gången var det pisha, hampan och linus.
Nu är man som sagt hemma igen och pyjamasen är på för andra gången idag. Nu ska jag koka en kopp te för att sen krypa ner till kojs. Imorgon har jag inga som helst planer och det är nice. Dock funderar jag starkt på att träna, men jag vet ju hur det gick förra gången, hahah.
 Nej nu ska jag krypa in i frysboxen.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vet du vad jag har kommit på? Om man värmer saft, då smakar det glögg ju.

Taxi Taxi.

Postat av: Anonym

tack det samma bejb :)

2008-02-04 @ 17:56:21
URL: http://emeliemnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback