Än en gång ett inlägg om Netto


Igår kom reklambladet från Netto nerdimpande i brevlådan. Som vanlig blev jag lite lyrisk eftersom jag, för att vara ärlig, älskar nettos reklam. Jag hittar nästan alltid något som jag känner ett litet sug för och vill köpa. Så igår var inget undantag. Jag haffade med mig mamma och körde rally ut till nya Netto. Egentligen skulle jag ha en billig mp3 (nej, det var till och med mp4!) som var med som veckans erbjudande. Dessa är ju såklart inga höjdare kanske men jag kan tycka den är värd 349:- kronor. Det enda problemet med denna mp4(!) var att den inte hade kommit med i leveransen för dagen. Så jag frågade artigt när den skulle anlända, men de kunde de inte svara utan, de trodde den skulle med morgondagens leverans(alltså idag). Sån tur jag har så har jag världens bästa pojkvän som glatt(? haha) körde ut där imorse och letade efter mp4:n. Icke sa nicke. Inte idag heller. Jag tror minsann att jag lägger ner denna jakten nu, jag tror inte den har funnits från början, det var nog bara ett lockbete. Aja, som vanligt hittade jag ändå något när jag var där ute, och jag kunde helt enkelt inte motstå dessa söta koppar/muggar. 10:-/st , billigt visst ?


Kommentarer
Postat av: paulina

mm mycket. och söta var dem också!

Postat av: Anonym

jag älskar fynd!

2008-02-12 @ 17:35:22
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Farah

Så fina, meee waaanti!

2008-02-12 @ 22:36:27
URL: http://farahtycker.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback