Dagens bubblare



mina första två timmar på jobbet spenderas alltid med hörlurar i öronen. Jag är fast i Mix Megapol! Jag stänger alltid till min dörr efter att jag alldeles för många gånger kommit på mig själv sitta och skratta högt och belåtet. Så för att inte störa de andra här på kontoret så har jag nu tagit beslutet att stänga dörren. Så mellan 08.00 - 10.00 är jag instängd med mig själv och mitt skratt.
Men något som jag alltid har undrat över är dagens bubblare, ett inslag på mix megapol. Där spelar de en låt som de tror ska komma in på kvällens lista eller något sådant. Det jag inte hänger med på är valet av låtarna..det är alltid "gamla" låtar. Låtar som till och med jag har hört för längesen! Idag var det Mika-Lollipop. Den låten kommer jag ihåg att Olle spelade i höstas när jag kommit hem från Spanien, så typ i.. oktober? Hallå? Om någon kan förklara, så gärna för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback