Det är vår i luften!

Ja faktiskt, och det är väl härligt. På något sätt lyckas jag ändå alltid hitta något som är negativt och idag är inget undantag. Solen skiner rakt in i ögonen på mig och jag ser knappt datorskärmen, så ursäkta om jag stavar fel. Mitt kontor som får övrigt är svinigt kallt är nu öken varmt och jag kan inte öppna något fönster. Det är något luftkonditioneringsprogram i hela huset som stoppar mig. Öppnar någon ett fönster eller två, så stängs hela skiten av och alla får nog klä av sig nakna för att klara värmen. Det kanske är en idé ändå, hade ju sett ganska roligt ut? Hm.
Aja, så jag måste klaga, nu har man suttit och frusit i några månader och haft tända ljus(ja, det har jag faktiskt) här på skribordet och det var riktigt härligt. Nu kommer sol jäveln fram och kräver att jag måste ändra runt lite här inne för att kunna se datorn. Mja, dagen ser underbar ut. Den ser underbar utomhus, men inomhus är det inget att hänga i julgranen. Usch, jag måste sluta vara kritiskt, så jag slutar nu. Det är jätte fint väder UTE.

Nu är det snart lunch och det är i alla fall bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

inga negativa kommentarer om solen
!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-14 @ 11:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback