Det finns olika sorters vardagslyx


Precis hemkommen från Emelie, där jag, Ullis, Lina, Frida och såklart Emelie har tittat på film. "På Smällen", en helt okej film som jag faktiskt kan rekommendera :) De andra ska även sova hos Emelie men jag fick tyvärr inse att det hade jag inte klarat/orkat. Jag känner att jag behöver en någorlunda ordentlig sömn, men sov gott där borta, rakt över gatan och tack för ikväll ! Att unna mig sådana här saker på vardagarna ska jag börja mer med. Synd dock att jag börjar inse hur viktigt och mysigt det egentligen är när många sticker för en viss tid i ett annat land, haha. Men jag antar att jag får ta igen allt det när ni kommer tillbaka igen. Det ska ju inte vara så svårt att fixa.
Nej usch, kolla klockan, och jag som ska jobba imorgon, men jag trots allt lite sovmorgon imorgon, så det känns ganska lugnt. Men ögonlocken blir tyngre, tyngre och tyngre så det är bäst att säga; Sov gott! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

tack för sällskapet gumman:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback