Det nalkas fest, igen


Bästa Mandy fyller 20 år idag, och det firas med skumpa och mat, kanske ? :)  Mat hoppas jag i alla fall, jag är redan hungrig och det är.. två timmar tills vi ska våldgästa hennes bondgård, hahah!
Var i stan och handlade present till den vackra damen och jag blev riktigt nöjd. Den som inte är nöjd med denna nu kan slänga sig i väggen. Ni gav ansvaret till mig och jag fullföljde det, som jag ville och tyckte, så det så :)
Efter mycket klabb med bil och liknande kom till slut Ingrid och hämtade presenten så jag slapp bära runt på den. Nu är jag på Curla och ska spenderera de kommande två timmarna här innan jag ska hem till Jonas och duscha för att sen bege mig ut på landet.

Och förresten, lägenhet var jätte fin! Verkligen. Stor och rymlig. Men den är lite för dyr för lilla mig, men som sagt, titta kan man alltid göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback