Det var nära att jag glömde


Så tack Paulina!
Här sitter jag och jobbar för fullt och var så, så, så nära att glömma anmäla mig till Högskoleprovet. Egentligen vill jag inte, men Polishögskolan kräver att man har gjort det. Jag gjorde ett gammalt högskoleprov från.. 2006 tror jag, och det var hemskt! Verkligen hemskt, det sänkte mitt självförtroende något makalöst, jag förstod ingenting! Inte ett jävla piss ! Inte ens svarsalternativen, usch. Nej jag är lite orolig inför detta, men jag har även hört att det blir bättre när man har gjort det några gånger. Så jag antar att jag får punga ut 350 kronor några gånger till innan jag kommer vara nöjd. Det är väl sånt man får ta om man är trög och oallmänbildad ;)

Kommentarer
Postat av: mamma pappa

du är verkligen inte dum
o trög, kom i håg det

2008-02-15 @ 17:53:33
Postat av: Anonym

ser ni den flörtgubben i slutet? det menas lite med att jag var ironisk..:P

Postat av: paulina

jag kommer få så jävla pissedåligt resultat. Ge mig ett av de svenska orden så svär jag på att jag inte kan det..

2008-02-16 @ 23:47:04
URL: http://paulinawallentin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback