Ibland är bussen underbar


Var tog solen vägen? Så fort jag var färdig och skulle ta första steget ut från dörren, då jävlar försvann solen. Blev solen rädd för mig? Jag förstår ingenting, det var ju så fint imorse, men nu..fy satan vad kallt!
Men jag och Emelie tog oss ut på IP och avnjöt(?) några timmar i fotbollens tecken. Sen var dags för promenad hemåt, eller inte.  Bussen kom perfekt och vi kunde inte låta den köra förbi oss, så vi hoppa glatt på och njöt av värmen! :)
Nu måste jag äta lite och sen bär det ännu en gång bär det iväg mot jobbet, bara fyra timmar idag, men det är inte roligt. Det är lördag, inte en vanlig tisdag då man SKA jobba. Äh, antar att fyra timmar kommer gå ganska fort, eller jag hoppas det! Efter jobbet blir det stressigt som vanligt då jag måste hinna hem och byta om och "fixa" till mig, det lilla jag gör och använder mig av, rita en teckning och sen köra iväg för att fira Linus som fyllt 20 ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback