Klädnypor


Jag orkar inte ens förflytta mig till min säng, så ont i huvudet och trött är jag. Jag hade tänkt titta på Gossip Girl, men inte ens det har jag tagit mig ork till. Jag är ständigt trött. Jag gör alltid vad jag ska, är pigg och klagar inte på jobbet mellan 08.00 - 16.30 och sen eventuellt(oftast) Curla efter det. Men sen, jag dör nästan. Jag blir otroligt trött. "Men den 25:e smäller det". När lönen är insatt tycker jag alltid likadant, det var nog fan värt det, dock inte alla månader, men de flesta :) Så egentligen ska jag inte klaga, men ibland får man göra det ändå.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sätta på mig pyjamasen och krypa ner i igloon, ännu tidigare idag än igår, så kan det bli, John Blund är på G. Måste för tusan se Gynning! Får sätta klädnypor runt ögonen så de stannar uppe.


förresten, Mandy, har ni ätit semlor? :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Neeeeej faaann! Helt missat att det var den dagne

2008-02-05 @ 22:31:09
Postat av: Syster

Ginseng tabletter de e din enda losning....Verkar som ett kanon skott...

2008-02-06 @ 09:12:20
Postat av: Anonym

men det ska ju inte bli överdrivet..:S vill ju inte sluta upp lika energisk som dig:)

Postat av: Syster igen

Sant! Tar inte tabletterna langre kudne inte sova pa tre natter...tva clementiner and Im there,Ja behover inte mer...forstar inte heller inte alltid va de e ....Ja fick antagligen de basta av mammas Mjolk...:)

2008-02-06 @ 10:58:27
Postat av: Anonym

hahaha ! okejdå:) bästa av mammas mjölk, vi säger så!:)

2008-02-06 @ 11:27:23
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback