Mitt hemliga vapen

Snart är arbetsveckan över och det är som vanligt skönt!

Fixade faktiskt ett av mina små ärende igår, så nu är jag på gång och det känns bra. Hoppas bara personen som det handlar om kommer uppskatta det, det ligger faktiskt mycket arbete och lite annat bakom :)
Fredagkväll, tror ganska bestämt att jag ska vara med Jonas, men inget som är helt bestämt. Ska ringa honom när kommit hem härifrån. Dock har jag ett hemligt vapen som jag ska locka honom med, och känner jag honom rätt så tackar han inte nej till mitt erbjudande. Det kan tyckas/tro att jag menar något pervest, men det gör jag faktiskt inte, haha.

Åh jag hoppas jag medvind hela den "lååånga" vägen jag har hem, haha. Annars är det lika bra att hoppa av hojen och promenixa. Tar bara en sisådär 4 minuter, sen är jag hemma.

Nej, något litet kvar att göra, sen är det chill för resten av slanten, see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback