Morgonpromenad, nästan

Det känns faktiskt som våren fortsätter, eller ja, någorlunda. Minusgrader ute, men solen är ju faktisk framme :) För att pusha på våren ännu mer är det dag för Borstahusens BK första träningsmatch och vem ska dit om inte jag och Emelie, såklart!
Gårdagen präglas av så många andra fredagar även denna utav jobb och när jag väl kom hem så orkade jag inte göra ett piss, så jag somnade skönt i min säng vid halv 12 tiden. Vaknade vid 10.00 tiden och känner mig riktigt utvilad, första gången på länge, så jag är nöjd att jag stannade hemma igår :)
Nej, nu måste jag duscha och sen hitta bra kläder att gå till konstgräsplanen i, hm, det är ju kallare än vad man tror, och jag tror jag måste hitta ett par solbrillor också! Det är bara att börja gräva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback