Roomservice och te

Efter jobbet idag begav mig gående hemåt. Väl hemma bytade jag fortare än fortast om till pyjamas och svirade min nya mjuka morgonrock om mig. Att vara "ledig" (från Curla) är helt underbart, jag är ledig idag OCH imorgon! Oh, så skönt. Sen på fredagkväll och lördag är det dock jobb igen, men jag tror att jag har hunnit sova ut lite tills dess, eller jag hoppas det i alla fall. Så sedan klockan fem har gått här hemma och lullat runder och det är härlig. Nu har jag kurat ihop mig i min säng tillsammans med ett varmt duntäcke och ska väl egentligen ligga här resten av kvällen. Mja, kanske, jag ska koka en kopp te, det ska jag minsann göra. Men det får vänta en stund, jag reser mig när det är paus i Roomservice

Imorgon är det Alla image71-s dag och för många är detta en speciell dag, och visst, jag kan hålla med, till en viss del. Dock tycker jag att det börjar bli lite för mycket. Det ska inte vara ett tvång att göra något tillsammans, eller köpa något till den man tycker om. Enligt mig kan man egentligen visa sin kärlek på de resterande 364 dagarna av året, men visst, att kärleken har en egen dag är väl lite sött. 
Egentligen jag klagar inte på Alla image71-s dag, jag tycker också det är mysigt att få en ros av den man tycker om, men tänker man efter så har killen/tjejen köpt rosen bara för att. Jag är mer den spontana personen, jag både tycker om att ge bort överraskningar och få överraskningar, det är härlig och oförutsägbart och det gillar jag!
Visst, jag ska träffa Jonas imorgon och äta tillsammans med honom, men det är egentligen något vi brukar göra tillsammans, vilken dag som helst. Men där kommer själva principen och traditionen igen, det är ju faktiskt Alla image71-s dag. Men det känns ändå som jag ser det som en helt vanlig dag då jag bara är glad att jag för en gångs skull har tid att träffa Jonas och inte behöver trycka in honom någon dag mellan jobben. Så det är roligt tycker jag :)
Någon som har planer för morgondagen?

Kommentarer
Postat av: gabby

om du och jonas vill göra något JÄTTE romantisk på denna lovely day så kan ni alltid kolla när coolaste kusinerna spelar innebandy ;) haha tjingeling och massor med kärlek på denna hjärtedag :)

Postat av: Jojo

justja! :) vilken tid spelar ni i afton? :)

2008-02-14 @ 09:10:30
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: gabriella

klockan 20.00 i idrottshallen blåses matchen igång ;)då ska vi krossa svinen från norr (helsingborg) hahah

2008-02-14 @ 09:59:16
URL: http://gabbyflabby.blogg.se
Postat av: Jojo

justja, det var den matchen :)
vet inte om jag hinner ut där, men jag absolut överväga saken :D
Glad alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 11:16:31
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback