Så var det dags igen


Denna gången var det Systembolagets tur. Hade varit en man som hoppat på gärningsmannen, men lyckades inte få honom att stanna. VÄLDIGT MODIGT GJORT! Det är inte många som hade klarat att göra något sådant. Man vill önska att fler vågade, men det är för mycket begärt. Det är ett högt pris att betala om något händer. 
Man börjar bli lite stirrig nu minsann. Här sitter man själv och har inga som helst "vapen" att skydda sig med. Bara råstyrka som finns i kroppen, haha .
Chefen, Göran, kom precis ut hit och sa strängt till mig att alltid hålla dörren stängd. "Jag vill inte att något händer er". När man vet att risken finns, blir man hel stirrig. Hemma i huset/lägenheten är det en helt annat sak..men här är jag ensam.
Nej jag hoppas fan att de tar den jäveln, in i buren! och stanna där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback