Thank God it's Friday, mjaa, vetitusan


Fredag idag, and what's happening? Jag jobbar till ca 9 sen är jag nog öppen för förslag om jag inte däckar i bilen på väg hemåt. Känns som jag kommer vara gaaanska trött efter kvällens jobb, men man lever bara en gång, då kan man inte sova bort all tid, eller så. (JO DET KAN MAN!) Sova är egentligen det bästa jag vet, men det är inte alltid så roligt att vakna 06.30, jobba till 21.00 och sen gå och lägga sig, och sen gå upp 06.30 igen. Rörelsen blir bara upp och ner från sängen, och det är ingen höjdare, så lite aktiviteter får man trycka in där mellan :)
Nej nu är det jobb..och jobb, sen någon gång blir det väl dags för middag, som troligtvis kommer bestå av ett marabou choklad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback