Tre gånger M


Nu slutar jag om...fyra minuter, nej en! Ska börja samla ihop mina saker och låsa in de i min lilla låda jag har här sidan om. Inga viktiga och värdefulla saker, men ändå lite tufft att gömma en nyckel och få de andra att tro att där är superhemliga saker i, haha.

Hemåt ska jag nu, blev inga hemliga små ärende på stan innan, så det får bli några snabba nu istället. Hoppar på biken och fixar det, sen styr jag min lilla röding ut mot landet, för en god(hoppas jag verkligen) middag tillsammans med Mandy som är helt ensam hemma. Så snäll som jag är så ska jag ut och laga mat och hålla henne sällskap, Middag, mys och Mandy, en härlig tisdag så att säga.
NU slutar jag, precis i detta skede då jag klickar på "spara och publicera". So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback