Tröttheten själv


Det var tungt att gå upp imorse när klockan ringde 08.15. Mina helger är dyrbara och jag brukar spendera mesta tiden i sängen eller i soffan iklädd joggingbyxor. Men planerna var ändrade för idag. Linda, Jonas syster skulle nämligen flytta och snäll som jag är, så hjälpte jag givetvis till. Jag tycker på något sätt att det är lite roligt. Har själv flyttat tre gånger så jag antar att jag är ganska van. Så vi kom hem för ett tag sen och jag har precis vaknat. Somnade tillsammans med Jonas i soffan men vaknade för några minuter sedan. Jonas sover fortfarande, vill inte väcka honom, han är så söt när han sover :) Har ringt och beställt pizza till ikväll. Så kvällens planer är ; pizza, dippa, grönsaker, chips, läsk och melodifestivalen, en perfekt lördag enligt mig ! :) 



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA LUCAS !
 image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback