dagens andra lunch


klockan är halv åtta and i'm still going strong, as hell ! Är på Curla och jag känner att det börar kurra i magen nu, så jag antar att det är dags för lunch två denna dagen. Försökt hålla mig mätt länge så jag slipper trycka i mig något alltför onyttigt när jag kommer hem. Så nu ska jag sätta mig med en riktigt härlig middag bestående av en torr bullfan, och varma koppen. mm(?).

Hade gärna varit hemma eftersom det är seriernas dag idag, tisdag, hahah. Jag som är lite av en tv nörd har bestämt mig för att ge Gossip Girl och 2900 Happiness en ärlig chans. Premiären är idag, för båda serierna, men kan jag se de? nixpix.
Kommer hem lagom tills båda två är slut. Det går säkerligen i repris, det brukar allting göra? Gynnings program vet jag går i repris på söndagar. Någon som vet när de andra går i repris, feel free to let me know! 
Imorgon ska jag träna, ja gott folk, jag ska träna. Tillsammans med Mandy imorgon ska vi bege oss ut i träningsdjungeln och plåga oss själva. Jag tycker egentligen som lina, träning är ju farligt, varför ska man utsätta sig för det? Men ett löfte är ett löfte.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha.. det är bra att du tycker som jag ang. träning! livsfarligt! haha.. tänkte bara säga att 2900 happiness faktiskt hade premme (premiär) igår, så att du vet! haha. hoppas du får komma hem snart! kiss

Postat av: Jojo

jaså? afan, det hade jag ingen aning om. Jag trodde det var igår(tisdag) men sen såg jag på tablån att det går varje dag! måndag-torsdag. shiiiieeeeet.

2008-01-30 @ 08:28:01
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback