dumma tant


Jaha, så var den lägenheten borta! jag och min syster hade satt upp oss på en lägenhet här i stan. Vi la in vår intresseanmälan förra veckan, neej inte ens det, veckan innan det till och med. Och igår såg jag plötsligt att lägenheten var borta från hemsidan. Nu ska de börja med visningar tänkte jag glatt, men icke!
Jag ringde fastighetsbolaget och frågade vad som händer nu och så vidare och fick till svar; den lägenheten är redan uthyrd och kontrakten är påskrivit. VA?! men hallå?

Då bröt helvetet ut, jag sa, som det stod på hemsidan, att de ska kontakta de personer som har lagt intresseanmälan inom kort. Men det har de inte gjort! Och detta kunde den dumma tanten inte förstå, hon kunde inte svara på det, inte svara på? nej men det kunde jag!
Jag frågade om inte alla fick chansen att se på lägenheten? Men nej, det dumma tantens svar var bara ett enkelt nej, så fungerar inte deras system, blablala. nej, usch och fy på dem!

Hade liksom inget tvång eller behov av att flytta, men man kan väl få en ärlig chans? Jag menar, hur hade de inte kunnat tycka om mig om de hade fått chansen att träffa mig? ;) hahah.
Aja, jag går vidare.

Kommentarer
Postat av: LINIZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

jävla snopptant! svinet! haha. tänkte bara tacka för lunchen själv du.. jag har tyvärr inga pengar på min mobil och kunde därför inte svara på ditt rara sms på den vägen! tack i alla fall, darlo, väldigt bra idé! pussiii

Postat av: Anonym

men snoppa på dig själv!

2008-01-22 @ 18:06:17
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: SysterIgendara

Karring.....Skicka en insandare till tidningen ...Ge dom dalig Reklam!

2008-01-22 @ 18:24:06
Postat av: Anonym

jaaa det är fan nära att jag ska göra det. jag tyckte det var dåligt!

2008-01-22 @ 20:23:29
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback