gifflar och pantburkar


 

Ännu en lördag som spenderas ute på kärleksfulla Curla.nu. Här ska jag spendera x antal timmar innan jag kan bege mig hemåt igen utan några som helst planer. Sanning är, att jag har saker jag måste göra men jag lyckas alltid förtränga de. Det är såna tråkiga som måste göras, men som tar waaay to long tid att göra. Typ som att dammsuga min bil. snart är fan gränsen nådd på hur smutsig en bil kan vara invändigt. Till och med jag erkänner det nu, och jag älskar min bil över allt annat (haha sorry jompen). Men den är otroligt smutsig och har allt jävla mög i den, torra äckliga gifflar, papper, pengar(det slänger jag dock inte), kläder, pantburkar(you got me) damm, grus och ja.

Och utöver dammsugning så måste jag även tvätta utvändigt,  hela härligheten, det låter som ett kön, men vi pratar fortfarande om min bil. jag tror min bil känner sig lite mobbad när den är så skitig..
äh vi får se hur mycket ork och vilja jag har när jag är färdig här ute.


 

och såklart, tack för igår ladies ! :) rock on!


Kommentarer
Postat av: annay

raringen, jag tror inte bilar har känslor :)

Postat av: Jojo

min bil är speciell, den har visst känslor!

2008-01-12 @ 12:55:39
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: emma

tycker ju gott att du kan hitta lite tider till mig när du ändå sitter där ute så länge :p

2008-01-12 @ 15:08:39
URL: http://topalovic.webblogg.se
Postat av: Anonym

hahah emma, jag ska göra mitt bästa :)

2008-01-13 @ 13:54:37
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback