Han går från klarhet till klarhet


Nej det här med tålamod är svårt. Så plötsligt hittar man något, och blir helt stirrig och överdriven helt i onödan, "du måste vänta och se vad som händer". Men tänk så vill jag inte det? Visst det kan komma bättre erbjudande i framtiden, ja i framtiden men det är inte nu.
Pratade med Jonas igår också, och det kom som en trevlig överraskning. Inte att jag pratade med honom, utan svaren han gav mig, haha :) Jag blev verkligen glad och varm inombords. Det blir bara bättre och bättre.
Även där kommer ordet "tålamod" in, jag tycker inte alls om det ordet. Vill jag något, vill jag det nu! Dock är det inte alltid så lätt som man tror, man måste tänka på allt jävla möjligt runt omkring så man nästan blir galen.
Nej, hade man varit några miljoner rikare hade man inte behövt tänka, bara agerat. Kunde ha gett bort ett visa kort utan att tänka att där försvann några 100 kronor, men ack.

Curla i kväll, fram till 23.00 tror jag, om jag inte minns helt fel. Innan jag kör dit ska jag nog överraska Jonas, bara för han är så underbar.  Ska ge honom en sak, som jag vet att han kommer bli glad över !
Nu får jag jobba vidare en stund till innan det är dags för 15.00 kaffet , tjaa

Kommentarer
Postat av: paulina

ska ni mova together? :)

Postat av: Anonym

vi pratar lite grann om det, :) absolut inget som är bestämt

2008-02-01 @ 08:42:46
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback