Hemma hos Martina


Olle har nästan precis gett sig av hemåt och jag befinner mig redan i liggande position, vilket är underbart! det här med laptop är ju en helt ny värld :) hahah.
Fredag imorgon, vilket även det är underbar! Jobbet tar mesta del av min dag, men väl där efter ska jag ta mig en runda till stan, har en del att fixa. Jag var där idag också, mesta delen spenderas på banken, då jag äntligen blev vuxen och öppnade ett pensionkonto. så när jag är 65 ska jag leva loppan ;) 
Tog mig en liiten shopping runda i da city, och lite fynd blev det.

Nu ska jag krypa ner under täcket och roa mig några minuter med "Hemma hos Martina", en helt galet rolig bok, och om ni inte har läst den, gör det! Ni kommer somna med ett leende på läpparna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback