..i'm in cookieheaven..


herre jesus vad mätt jag är. jag sitter just nu och verkligen känner hur kilona på min kropp bara ökar och ökar. jaa jag tjatar, men ni vet, jessica lovade att ta med kakor och mina damer och herrar, det gjorde hon sannerligen! nämligen 4 olika saker ställde fram på bordet. pannkakor med banan och nutella, morotskaka, mazarinkaka och muffins med smak av choklad eller äpple! jag är nog den som ätit mest, har smakat allting och gått och ätit i princip hela dagen. det är verkligen en dålig vana, oavsett hur mätt jag än är, så fortsätter jag, det är fan ett under. nu är jag superduper mätt och måste hem och lägga mig och vila min mage innan det bär av till kajens place för att avnjuta en säkerligen underbar middag, om jag ens är hungrig då :) haha. jag känner att kvällen kommer bli lyckad, trevligt sällskap, mat, dryck och bara allmänt skitsnack när det är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback