jobb, ikea och sen?


-"en känd person en gång sa, att vara eller att inte vara, det är frågan. mottot som han nämnde blev för många ett motto att leva för då, och inte minst idag. än idag lever alla mänskliga varelser efter just detta motto, att vara eller inte vara. alla vill vara, men alla klarar inte av att vara. den svåra saken är att inse, att det inte handlar om att bara vara, utan det handlar om att vara sig själv. "

onsdag idag och ännu en lill-lördag som med glädje spenderas på jobbet, såklart! var fika för ett tag sen, och vem fanken tackar nej till fika? not me!
liziz och luna åkte ut på äventyr idag, nämligen deras lilla flygresa som ska ta de tillbaka till La Espana. det var minsann ett litet sorgligt farväl imorse på parkeringen. kommer sakna den lilla, som för övrigt slickade på rutan när vi vinkade till henne, inte liziz då alltså, utan luna haha : )

efter jobbet idag ska jag bege mig hemåt i racer fart för att i 250km/h slänga mig in i duschen och sedan bege mig vidare mot väla i 150km/h, nej mamma jag skoja, 110km/h såklart, inte en km fortare, lovar : )  med mig i bagaget, tror jag slänger henne där bak, har jag med mig mandybandyboll, som såklart aldrig tackar nej till en shoppingrunda, icke sa nicke och glad blev jag som fick sällskap.
Vi ska ge oss in på ikea och drunka i nya och fräscha idéer, underbara rum osv som man bara vill dö för. men i alla fall, vi ska ut på tigerjakt efter bla, papperskorg, hyllor, krukor, lampor och lite annat smått och smaskigt är det tänkt.

              



Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag vill också till ikea :( miss you snutte, puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback