mix megapol och fetma


ännu en dag som startades tillsammans med hörlurarna i öronen och lite glädje på morgonkvisten. mix megapol på morgonarna, är fan ta mej underbart! jag stänger till min dörr till kontoret och sen sitter jag i princip och skrattar för mig själv de kommande 2 timmarna, haha kan ni se detta framför er?:)  varenda dag är lika roligt och i
image28hemlighet brukar jag tävla mot Adam kvart i nio och vet ni, jag vinner alltid ;) haha, visst.

kom just att tänka på en reklam jag hörde på radion imorse, jag kunde inte mer än reagera för jag tyckte den var..konstig och fel helt enkelt. det var en reklam för storväxta människor (tycker inte om att säga feta) och om ett erbjudande om att förminska magsäcken..alltså, lägga sig under kniven. de pratade lite om det och så och avslutar som så många andra reklamer med att säga; besök gärna vår hemsida, www. fetmaoperation.nu
vad faaan är det för adress? jag tror att dem vet att dem är storväxta(feta) men nej, smeta ut det i fejjan på dem, ja på dem bara! jag tycker det är en ganska så oschysst adress faktiskt, men det kanske bara är jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback