några hektogram

igår kväll blev riktigt rolig faktiskt, efter att ha jobbat 15 timmar var jag för en gång skull inte trött, eller jo det var jag, men jag hade bestämt mig för att inte gå hem och lägga mig! så jag begav mig glatt ner till stan tillsammans med pisha och hampe :) även lill juristen dök upp, vilket gjorde kvällen till en ännu bättre kväll. träffade även paulina på tycko, som det nu kallas,  hahah eller vad säger du lina?
Fred Upstairs(?) stod för underhållningen och det väl ok, ingen rnb men, malin hade nog inte tyckt om musik, hahah :) efter en lång stund fick äntligen ett bord och där slog vi oss ner.
när klockan började närma sig ett var jag fortfarande inte trött, tror dock detta berodde lite på alkoholen, men strunt samma, så då blev det minsann tages, så en riktig TT kväll :) kvällen blev fulländad när den dära filuren, loppan, äntligen spelade min låt, Holly Dolly! så efter att ha dansat av, förhoppningsvis, några hektogram på dansgolvet, så begav jag och lill juristen oss hemåt för att skönt somna i min säng :)

efter jobbet idag väntar en god middag med mamma, pappa och jonas, som sedan nog blir följt av slappetid, vilket jag faktiskt känner mycket starkt för. inatt ska vi dock bege oss ut på ett litet äventyr då vi ska hämta jonas syster i Vadensjö, det är mysigt att åka bil på kvällen, det enda problemet kommer bli att hålla mina ögon öppna, men det ska nog gå bra.

kajan, ditt sms värmde, roligt, kärleksfullt och förvirrat, haha :)

Kommentarer
Postat av: malin

hahah nä det hade jag nog inte gjort! know me soo well :)

2008-01-21 @ 11:33:22
Postat av: Jojo

visst har jag rätt babe?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback