Vad kan man köpa på Alla Hjärtan Dag?


väldans rolig kväll igår. började med lite för partaj at my place och sen blev en riktigt TT, så det var nice. Dock ingen Holly Dolly eller Ukrain Song, men dansen gick vidare ändå. Det första jag såg när jag klev in var ett tjejslagge, hahah. typ två bästa kompisar som rök ihop över, säkert en löjlig grej. Aja, kvällen var lyckad. Saknade dock Ullis som bortrövad av John Blund men Emelie och MandyPandy kom, och gjorde allt ännu lite roligare :)  

          
         

för partajet innehöll såklart Wii, en evig kamp mellan olle och hampe. Jag har dock ingen som helst aning om vem som vann? Äh.

Väl hemma, vid sisådär kvart i 4, efter mycket velande var pellejönsarna skulle äta nattamat hittade vi hem och i med det, fick jag även med mig två oinbjudna övernattningsgäster, Olle och Dannis såklart. "Duu kompis, vad kan man göra på alla hjärtan dag?" hahah. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback